Meennz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mennnaa

HomePortalLatest imagesRegisterLog in

Nëna Terez

Go down 
AuthorMessage
Gxximm'1
V.I.P
V.I.P
Gxximm'1

Nëna Terez Empty
PostSubject: Nëna Terez   Nëna Terez Icon_minitimeThu Dec 04, 2008 10:43 pm

Fjalet e Nene Terezes:
By blood, I am Albanian. By citizenship, an Indian. By faith, I am a Catholic nun. As to my calling, I belong to the world. As to my heart, I belong entirely to the Heart of Jesus.

pak biografi:
Nene Tereza ka lindur me 27 Gusht 1910 ne Shkup , te maqedonise. Ishte femija e trete e Nikoles dhe Drane Bojaxhiu. Ne moshen 5vjec e ghysem mori kungimin e saj te pare . Familja e pagezoi me emrin Gonxha Agnes. Babi i saj vdiq kur Nene tereza ishte vetem 8 vjec duke e len familjen jo ne kushte te mira financiare.Per nena e saj Drane i rriti te tre femijet me dashuri dhe kujdes te vecante.
Ne moshen 18 vjecare Nene Tereza vendosi te behej misionare.

cmimet qe i mori gjat jetes saj:
1962: She received the Pandma Shri prize for "extraordinary services"
1971: Pope Paul VI honors Mother Teresa by awarding her the first Pope John XXIII Peace Prize
1972: Government of India presents her with the Jawaharlal Nehru Award for International Understanding.
1979: Wins Nobel Peace Prize
1985: President Reagan presents her the Medal of Freedom, the highest U.S. civilian award.
1996: She becomes only the fourth person in the world to receive an honorary U.S. citizenship

smundjet dhe vdekja :
Ne 1985 perjetoj nje atack zemre kur po vizitonte Pap Gjon Pali II ne Rome
Ne 1989 pati nje tjeter atack zemre akoma dhe me te rende.
Ne 1991 ajo vuante nga anemonia ( ftohje)
Ne 1996 vuante nga malaria dhe infeksion ne kraharor .
Me 5 shtator 1997 : bota meson se Nene Tereza ( Angel of Mersy) vdiq ne moshen 87 vjecare duke lene pas dashuri dhe paqe
Back to top Go down

Nëna Terez
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Meennz :: Arsim,Shkenc, Histori etj :: Histori-
Jump to: